0900 600 7008
Overzicht acties
Bekijk hier al onze actuele acties en profiteer van de scherpste aanbiedingen!
Online Hoortest
Snel weten hoe het met jouw gehoor staat?
Home
Coronavirus

Schoonenberg support uw gehoor veilig in coronatijd

Voorzorgsmaatregelen tijdens uw afspraak in de winkel

U bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. We volgen de maatregelen van de Rijksoverheid en de afspraken vastgelegd in het protocol Hoorzorg.

  • Klanten en medewerkers doen voor ze naar de winkel komen een gezondheidscheck. Als één van de vragen met ja wordt beantwoord, dan komt de persoon niet naar de winkel.
  • Het is verplicht een mondneusmaskers te dragen in de winkel.
  • In de winkel wordt de afstand van 1,5 meter zoveel mogelijk aangehouden.
  • Zowel de medewerker als de klant (en eventuele begeleider) wast of desinfecteert de handen voordat hij/zij de aanpaskamer betreedt.
  • Alle gebruikte instrumenten worden na gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol.
  • Contactoppervlakken in de winkel worden minimaal 1x per dag schoongemaakt met water en allesreiniger.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?

Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.

Ik heb een afspraak, gaat deze nog door?

Ja, onze winkels zijn geopend. Als u geen corona gerelateerde klachten heeft (neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid), dan gaat uw afspraak door. Heeft u wel (milde) klachten die kunnen wijzen op het coronavirus, dan vragen wij u om telefonisch een nieuwe afspraak te maken.

Tijdens de afspraak volgen we de richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en het protocol van de hoorbranche om verspreiding van het coronavirus te beperken.

Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.

Zijn de winkels open?

Ja, u bent van harte welkom in een van onze winkels tijdens onze reguliere openingstijden. Klik hier om naar de winkelzoeker toe te gaan.

Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.

Nemen jullie extra maatregelen?

Ja, wij volgen de maatregelen van de overheid, het RIVM en het protocol van de hoorbranche om verspreiding van het coronavirus te beperken, waarbij wij ons bewust zijn van de eventuele kwetsbaarheid van onze cliënten.

Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.

Is er nog een Service uur?

Ja, het Service-uur in onze winkels is mogelijk zonder afspraak. Dus heeft u vragen of ervaart u problemen met uw hoortoestel? U bent elke werkdag zonder afspraak van harte welkom tijdens het Service-uur tussen 16.00 en 17.00 uur.

Wilt u liever een afspraak maken? Voor een afspraak kunt u naar uw winkel bellen en kies voor optie 1 of gebruik de chat op onze website om nog sneller contact met ons te krijgen.

Ik wil mijn afspraak annuleren, omdat ik symptomen heb die kunnen wijzen op het coronavirus. Wanneer kan ik weer terecht?

Wij verplaatsen de afspraak in overleg met u naar een later tijdstip. De termijn is afhankelijk van de bezetting in de winkel en het verloop van de afspraken.

Wanneer mag ik weer in de winkel komen nadat ik verkouden was?

Bent u getest op het coronavirus en heeft u een negatieve uitslag gekregen? Dan bent u zodra u klachtenvrij bent, weer van harte welkom.

Bent u getest op het coronavirus en heeft u een positieve uitslag gekregen? Dan volgt u de aanwijzingen op van de GGD. Mag u van de GGD weer naar buiten, dan bent u weer van harte welkom.

Bent u niet getest op het coronavirus? Dan bent u zodra u klachtenvrij bent, weer van harte welkom.

Ik word thuis bezocht door jullie buitendienst. Is dat nog mogelijk?

Nee, dat is op het moment niet mogelijk. Onze buitendienst is stopgezet om onze medewerkers en klanten te beschermen. In onze winkel bent u wel van harte welkom.

U kunt een afspraak maken door te bellen naar 0900 600 7008.

Ik ben naar het buitenland geweest, mag mijn afspraak doorgaan?

Als u naar een gebied bent geweest dat de Rijksoverheid als rood of oranje heeft bestempeld, dan mag u nadat u de verplichte quarantaine heeft thuisgezeten weer bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.

Ik ben in contact geweest met iemand die positief is getest op het coronavirus, mag mijn afspraak doorgaan?

Wanneer u in contact bent geweest met iemand die positief is getest op het coronavirus, dan mag u 10 dagen na het laatste contact met deze persoon bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.

Heeft u 5 dagen na het risicovolle contact een coronatest gedaan en is de uitslag negatief? Dan bent u ook weer van harte welkom in de winkel. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.

Iemand in mijn huishouden heeft koorts en/of benauwdheidsklachten, mag mijn afspraak door gaan?

Wanneer iemand in uw huishouden koorts en/of benauwdheidsklachten heeft, dan mag u 10 dagen na de dag waarop de klachten bij deze persoon zijn verdwenen bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.

Waar kan ik de openingstijden zien?

De actuele openingstijden kunt u hier vinden.