Juist in deze tijd is het van belang al het dagelijkse nieuws en de overheidsmaatregelen goed mee te krijgen. Daarnaast is het contact met naaste familie en vrienden waarschijnlijk belangrijker dan ooit. Twijfelt u aan uw gehoor? Of heeft u vragen over uw hoortoestellen? Wij zijn er voor u. U bent van harte welkom in onze winkels.
Onze winkels zijn - ook in de lockdown - open en wij ontvangen u graag. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post. Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Ja, onze winkels zijn - ook in de lockdown - geopend. Als u geen coronagerelateerde klachten heeft (neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid), dan gaat uw afspraak door. Heeft u wel (milde) klachten die kunnen wijzen op het coronavirus, dan vragen wij u om telefonisch een nieuwe afspraak te maken. Tijdens de afspraak volgen we de richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en het protocol van de hoorbranche om verspreiding van het coronavirus te beperken. Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.
Ja, wij staan - ook tijdens de lockdown - voor u klaar tijdens onze reguliere openingstijden. Klik hier om naar de winkelzoeker toe te gaan. Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.
Ja, wij volgen de maatregelen van de overheid, het RIVM en het protocol van de hoorbranche om verspreiding van het coronavirus te beperken, waarbij wij ons bewust zijn van de eventuele kwetsbaarheid van onze cliënten. Lees de maatregelen die wij nemen bovenaan deze pagina terug.
Ja, wel werken wij tijdelijk tijdens het service-uur van 16:00 uur tot 17:00 uur alleen op afspraak. Om een afspraak te maken belt u naar uw winkel en kiest u voor optie 1 of gebruik de chat op onze website om nog sneller contact met ons te krijgen.
Wij verplaatsen de afspraak in overleg met u naar een later tijdstip. De termijn is afhankelijk van de bezetting in de winkel en het verloop van de afspraken.
Bent u getest op het coronavirus en heeft u een negatieve uitslag gekregen? Dan bent u zodra u klachtenvrij bent, weer van harte welkom. Bent u getest op het coronavirus en heeft u een positieve uitslag gekregen? Dan volgt u de aanwijzingen op van de GGD. Mag u van de GGD weer naar buiten, dan bent u weer van harte welkom. Bent u niet getest op het coronavirus? Dan bent u zodra u klachtenvrij bent, weer van harte welkom.
Nee, dat is op het moment niet mogelijk. Onze buitendienst is stopgezet om onze medewerkers en klanten te beschermen. In onze winkel bent u wel van harte welkom. U kunt een afspraak maken door te bellen naar 0900 600 7008.
Als u naar een gebied bent geweest dat de Rijksoverheid als rood of oranje heeft bestempeld, dan mag u nadat u de verplichte quarantaine heeft thuisgezeten weer bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.
Wanneer u in contact bent geweest met iemand die positief is getest op het coronavirus, dan mag u 10 dagen na het laatste contact met deze persoon bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft. Heeft u 5 dagen na het risicovolle contact een coronatest gedaan en is de uitslag negatief? Dan bent u ook weer van harte welkom in de winkel. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.
Wanneer iemand in uw huishouden koorts en/of benauwdheidsklachten heeft, dan mag u 10 dagen na de dag waarop de klachten bij deze persoon zijn verdwenen bij ons in de winkel komen. Uiteraard geldt dat u geen symptomen van het coronavirus heeft.
De actuele openingstijden kunt u hier vinden.