Mijn Klantomgeving
Vind een winkel
Doe de online hoortest
Neem contact op
Maak een afspraak
Hoorhulpmiddelen & accessoires
Batterijen gehoorapparaten

Online klantomgeving

Lees hier over de online klantomgeving van Schoonenberg

Jouw online klantomgeving

Als u een Schoonenberg winkel heeft bezocht of telefonisch contact met ons heeft gehad voor een afspraak ontvangt vervolgens een e-mail of sms van Schoonenberg die u toegang

geeft tot de online klantomgeving. In deze omgeving kunt u de voorbereidingen treffen door diverse vragenlijsten te beantwoorden die de audicien kan gebruiken om de beste oplossing voor u voor te bereiden.

Log hier in
Klantenservice op maat.jpg

Hoe maak ik een account aan?

Na de eerste afspraak in de winkel melden we je aan voor Mijn HoorSupport. Je ontvangt op het door jou opgegeven e-mailadres een e-mail om je registratie te bevestigen en in te loggen op Mijn HoorSupport. Tijdens de eerste keer inloggen, vragen we je om zelf een wachtwoord te kiezen en aan te maken.


Bekijk meer veelgestelde vragen

Hoe werkt de online klantomgeving?

Nadat u de eerste afspraak bij ons heeft gehad, is het erg belangrijk dat u voorafgaand aan de volgende afspraak de afspraak thuis, liefst online, de HOORvragenlijst invult. Om deze lijst online in te vullen heeft u een online klantaccount nodig. Alle audiciensbedrijven in Nederland zijn wettelijk verplicht te werken met de HOORvragenlijst. Deze lijst brengt de impact van uw gehoorverlies op uw dagelijks leven in beeld en bepaalt de hoogte van een eventuele vergoeding van de zorgverzekeraar.

Log hier in
Hoorsupport.png

De voordelen van online klantomgeving

  • Online voorbereiding voor je afspraak
  • Ambassadeursprogramma mogelijk met mooie beloning
  • Direct toegang tot je gegevens

 

Cristiane achter oor 2.png
Horen
  • Onderhoud & instructies
  • Een ander helpen
  • Online Hoortest
  • Gratis hoortestdagen
  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookie-privacyverklaring