Online klantomgeving
Lees hier over de online klantomgeving van Schoonenberg
Jouw online klantomgeving
Als u een Schoonenberg winkel heeft bezocht of telefonisch contact met ons heeft gehad voor een afspraak ontvangt vervolgens een e-mail of sms van Schoonenberg die u toegang
geeft tot de online klantomgeving. In deze omgeving kunt u de voorbereidingen treffen door diverse vragenlijsten te beantwoorden die de audicien kan gebruiken om de beste oplossing voor u voor te bereiden.
Log hier in
Hoe maak ik een account aan?
Na de eerste afspraak in de winkel melden we je aan voor Mijn HoorSupport. Je ontvangt op het door jou opgegeven e-mailadres een e-mail om je registratie te bevestigen en in te loggen op Mijn HoorSupport. Tijdens de eerste keer inloggen, vragen we je om zelf een wachtwoord te kiezen en aan te maken.
Bekijk meer veelgestelde vragenHoe werkt de online klantomgeving?
Nadat u de eerste afspraak bij ons heeft gehad, is het erg belangrijk dat u voorafgaand aan de volgende afspraak de afspraak thuis, liefst online, de HOORvragenlijst invult. Om deze lijst online in te vullen heeft u een online klantaccount nodig. Alle audiciensbedrijven in Nederland zijn wettelijk verplicht te werken met de HOORvragenlijst. Deze lijst brengt de impact van uw gehoorverlies op uw dagelijks leven in beeld en bepaalt de hoogte van een eventuele vergoeding van de zorgverzekeraar.
Log hier in
De voordelen van online klantomgeving
- Online voorbereiding voor je afspraak
- Ambassadeursprogramma mogelijk met mooie beloning
- Direct toegang tot je gegevens
