Hoortoestel of oplader opnieuw opstarten:
De eerste vraag bij elke helpdesk blijft, heb je het toestel al opnieuw opgestart? Bekijk hier hoe je je hoortoestel of oplader opnieuw opstart.
Lees hier hoe je zelf problemen met je hoortoestel op kan lossen
Werkt je hoortoestel niet zoals je gewend bent? Dan is er mogelijk iets mis. Zelfs als je zorgvuldig met je toestel omgaat en het dagelijks goed onderhoudt, gaat er aan een hoortoestel weleens iets kapot. Dat hoeft niet ernstig te zijn. Soms kun je het probleem zelf verhelpen. In andere gevallen kan je beter om hulp vragen. Op deze pagina vind je praktische tips om veelvoorkomende problemen te herkennen én zelf je hoortoestel te repareren.
Kom je er niet uit? Maak dan eenvoudig een afspraak in een Schoonenberg-winkel bij jou in de buurt.
Maak een afspraakLET OP: Haal nooit zelf je hoortoestel uit elkaar. Een hoortoestel zit vol met geavanceerde techniek en elektronica. Speciale gereedschappen en specifieke kennis en vaardigheden zijn nodig om het toestel zonder schade te ontleden.
Mochten bovenstaande tips niet helpen, dan kan het zijn dat een onderdeel van jouw toestel niet meer functioneert. Dit kan de microfoon, de luidspreker of een ander onderdeel zijn. Deze kun je niet zelf vervangen of repareren. Je bent dan van harte welkom in de winkel voor een service afspraak!
Maak een service afspraakWil je onbezorgd gebruik maken van je hoortoestel zonder je druk te maken over schade, diefstal of of je wel een nieuwe batterij in huis hebt? Met het Schoonenberg HoorZeker pakket ontvang je alle benodigde onderhoudsproducten om jouw hoortoestel de komende 5 jaar in topconditie te houden, inclusief batterijen. Daarnaast biedt het HoorZeker pakket een brede dekking tegen verlies, diefstal en schade. Heb je een oplaadbare hooroplossing, dan varieert de invulling van dit pakket, hier vertellen we graag meer over in de winkel.
Lees meer over het HoorZeker pakket