Overzicht acties
Bekijk hier al onze actuele acties en profiteer van de scherpste aanbiedingen!
Home
‘Niet tevreden, geld terug’ garantie

‘Niet tevreden, geld terug’ garantie

Ben je niet tevreden met je hoortoestellen of kun je er niet aan wennen, dan biedt Schoonenberg je de ‘Niet tevreden, geld terug’ garantie. Deze garantie laat je wettelijke rechten en verplichtingen in geval van non-conformiteit bij een consumentenkoop onverlet.

1. Waarom ‘Niet tevreden, geld terug’

Wij vinden het belangrijk dat u met plezier uw hoortoestellen draagt. Om u hierbij te helpen, hebben wij in samenwerking met VUmc in Amsterdam het HoorSupport® Programma ontwikkeld. Bij aankoop van uw hoortoestellen krijgt u een HoorSupport® boek en HoorSupport® Digitaal e-mail programma aangeboden. Het is belangrijk zowel het boek als het e-mailprogramma te doorlopen. Bovendien raden wij u aan uw hoortoestellen vanaf het begin veel te dragen. Hoe meer u ze draagt, hoe sneller u eraan went en hoe beter u gaat verstaan. Uw gehoor met hoortoestellen kan tot een jaar na aankoop nog steeds verbeteren. Bent u desondanks toch niet tevreden met uw hoortoestellen of kunt u er niet aan wennen, dan biedt Schoonenberg u de ‘Niet tevreden, geld terug’ garantie. Deze garantie laat uw wettelijke rechten en verplichtingen in geval van non-conformiteit bij een consumentenkoop onverlet.

Op deze garantie zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

2. De voorwaarden

Laatste update 5 februari 2021

  • U neemt deel aan het HoorSupport® Programma. Dit houdt in dat u, zowel het HoorSupport® boek als het HoorSupport® Digitaal e-mailprogramma volgt. Het HoorSupport® Programma staat als artikel op de factuur en u heeft een geldig e-mailadres opgegeven voor het HoorSupport® Digitaal e-mailprogramma;
  • U mag tot zes maanden na aankoop van de hoortoestellen gebruik maken van de ‘Niet tevreden, geld terug’ garantie. Deze garantie is alleen van toepassing op aankopen gedaan na 1 mei 2018, en de factuurdatum geldt als de aankoopdatum;
  • U bent in het bezit van de originele factuur;
  • Deze garantie geldt alleen in de winkel die staat vermeld op uw factuur;
  • U dient de originele Schoonenberg hoortoestellen, compleet en onbeschadigd te retourneren aan de winkel waar u deze heeft gekocht. Of hoortoestellen kwalificeren als origineel, compleet en onbeschadigd, wordt, in geval van discussie, bepaald door Schoonenberg;
  • Als u aanspraak maakt op deze garantie, beoordelen wij eerst de klacht en bieden een passende oplossing aan. Pas als u ook 1 maand na de geboden oplossing niet tevreden bent , gaan wij over tot retourbetaling;
  • Bij retourbetaling wordt het aankoopbedrag binnen 2 weken na uiting van ontevredenheid over de geboden oplossing teruggestort op uw bankrekening; Voor hoortoestellen die zijn gekocht met zorgvergoeding, ontvangt u het bedrag dat u zelf hebt betaald retour. De zorgdeclaratie maken wij ongedaan en kan langer duren dan de 2 weken;
  • Indien uit uw factuur blijkt dat u een HoorZeker Pakket heeft afgenomen, kunt u naast de bovengenoemde retourbetaling ook de prijs van het HoorZeker Pakket terugkrijgen. Hiervoor dient u de (ongebruikte) inhoud van het HoorZeker Pakket binnen 2 weken na uiting van ontevredenheid over de geboden oplossing te retourneren in de winkel waar u deze heeft gekocht. De inhoud van het HoorZeker Pakket bestaat uit de hoortoestelbatterijen, de batterijkit (de magneetpen, de batterijtester en de batterijhouder), de Drybox en de reinigingsset. Pas na ontvangst hiervan zal het bedrag retour worden betaald. Of de inhoud van het HoorZeker Pakket is ontvangen, wordt, in geval van discussie, bepaald door Schoonenberg.
  • Indien u komt te overlijden binnen zes maanden na aankoop van de hoortoestellen, kan door uw erfgenamen geen aanspraak gemaakt worden op de ‘Niet tevreden, geld terug’ garantie;
  • Schoonenberg behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van de ‘Niet tevreden, geld terug” garantie tussentijds aan te passen.

3. Hoe maak ik aanspraak?

Indien u aanspraak wilt maken op deze garantie, meldt u zich dan in de Schoonenberg-winkel waar u uw hoortoestellen heeft aangeschaft. 

Heeft u een vraag over onderhoud aan uw hoortoestel, of heeft u hulp nodig?

Kijk dan op de onderhoud en instructies pagina voor handige filmpjes en handleidingen. Bijvoorbeeld over het schoonmaken en dragen van uw hoortoestel. Ook vindt u hier informatie over hoortoestel apps en het draadloos verbinden, én tips voor als uw hoortoestel of lader niet goed werkt. 
 
Vindt u niet wat u zoekt?  
Maak online een korte afspraak of 0900 600 7008.