0900-600 700

Mijn Schoonenberg is de online omgeving van Schoonenberg HoorSupport. Hier kun je, op het moment dat het jou uitkomt, de gegevens invullen die wij nodig hebben om je zo goed mogelijk te adviseren. Via Mijn Schoonenberg doorloop je twee onderdelen: de Voorbereiding en later ook de Afronding, met daarin de evaluatie. Handig, want zo bepaal je zelf waar en wanneer je deze stappen doorloopt en dat bespaart je veel tijd.

Wat is het

Via Mijn Schoonenberg kun je je online voorbereiden op een afspraak en de uitkomst van de testperiode online evalueren. Dit kun je doen door verschillende online vragenlijsten te doorlopen.

Waarom

Mijn Schoonenberg is een online service die we hebben ingericht om we jou nog beter van dienst te zijn. Mijn Schoonenberg is gemakkelijk in gebruik en scheelt je tijd. Je hoeft minder vaak naar de winkel te komen en kunt de informatie die we nodig hebben om je zo goed mogelijk te adviseren, thuis invullen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Hoe werkt het

Na de eerste afspraak in de winkel kunnen we je aanmelden voor Mijn Schoonenberg. Je ontvangt op het door jou opgegeven e-mailadres een e-mail om je registratie te bevestigen en in te loggen op Mijn Schoonenberg. Tijdens de eerste keer inloggen, vragen we je om zelf een wachtwoord te kiezen en aan te maken. Als je bent ingelogd, beginnen we met de vragen die nodig zijn ter voorbereiding op de volgende afspraak. Na afronding van iedere vragenlijst kun je telkens je antwoorden downloaden, zodat je ze later nog kunt nalezen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen?
Antwoord
Na registratie als online klant in de winkel ontvang je een registratie e-mail. Deze mail zal je doorverwijzen naar een link om een wachtwoord aan te maken waarmee je toegang krijgt tot MijnSchoonenberg online.
Als je al een wachtwoord hebt, kun je hier inloggen.


Inlogscherm MijnSchoonenberg
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
Antwoord
Via Mijn Schoonenberg kun je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen waarmee je weer toegang krijgt om online de documenten in te vullen.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn inloggegevens
Antwoord
Mogelijk is je e-mailadres in de winkel niet goed ingevuld. Je kunt een e-mail sturen naar mijn@schoonenberg.nl met vermelding van je naam en geboortedatum. Dan kan er een check worden gedaan op het opgegeven e-mailadres.
Een andere reden kan zijn dat deze e-mail in je spam inbox terecht is gekomen, controleer deze daarom ook altijd even.
De vragenlijst geeft een foutmelding
Antwoord
Als dit gebeurt, vragen wij je hiervan direct een melding te maken via mijn@schoonenberg.nl.
Ik kan het pdf-document met de antwoorden niet downloaden
Antwoord
Wellicht gebruik je niet de laatste versie van bijvoorbeeld Adobe Reader om een pdf-bestand te kunnen inzien. Indien een nieuwere versie noodzakelijk is ontvang je hiervan een bericht op het moment dat je de vragenlijst wilt downloaden.
Hoe kan ik starten met de vragenlijsten?
Antwoord
De schermen laten je zien welke stappen je gaat doorlopen om de documenten in te vullen. Als je met een stap kunt starten, staat er altijd 'Starten...' in de actieve knop.
 

Klik op de blauwe knop om in dit voorbeeld te starten met stap 1.
Kan ik mijn eigen gegevens wijzigen in Mijn Schoonenberg?
Antwoord
Het is niet mogelijk om je eigen gegevens aan te passen in Mijn Schoonenberg. Stuur een e-mail naar mijn@schoonenberg.nl of neem contact op met de winkel.
Zijn mijn gegevens goed beschermd?
Antwoord
Mijn Schoonenberg draait in een goed beveiligde omgeving. Hiermee kunnen wij garanderen dat je gegevens goed beschermd zijn. Verder verwijzen wij je graag naar ons privacy statement dat onderaan op alle pagina’s op deze website te vinden is.
Wanneer ben ik klaar met de online vragenlijsten?
Antwoord
Zowel voor de voorbereiding als de afronding zijn er 3 vragenlijsten die ingevuld moeten worden. Na de eerste inlog kun je direct beginnen met de voorbereiding. Je ontvangt per e-mail een bericht wanneer je kunt beginnen met de afronding. Wanneer de benodigde documenten zijn ingevuld, ontvang je tijdens de voorbereiding en de afronding een bevestiging per e-mail dat je alles hebt doorlopen.
Wat gebeurt er met mijn antwoorden?
Antwoord
De antwoorden worden teruggezonden naar de winkel, zodat alle benodigde informatie beschikbaar is in je eigen dossier voor de audicien wanneer je in de winkel langs komt voor het keuzegesprek of de eindcontrole.
Kan ik online de betaling doen via bv iDEAL?
Antwoord
Helaas is betalen via iDEAL nu nog niet mogelijk. Betaling geschiedt in de winkel of via een handmatige overschrijving.
Kan ik het verloop van mijn hoortoestel proef ook online volgen?
Antwoord
Je kunt het verloop van de proefperiode deels volgen via Mijn Schoonenberg via de vragenlijsten die je moet invullen. De audicien kan je verder vertellen hoe ver je in het proces bent.
Hoe kan ik mij uitschrijven uit Mijn Schoonenberg?
Antwoord
Als je geen gebruik meer wilt maken van Mijn Schoonenberg dan kan de audicien je uitschrijven.
Als ik problemen heb, kan ik dan nog wel naar de winkel komen voor een bezoek?
Antwoord
Jazeker, wij hebben in onze winkels elke dag het Service-uur van 16:00 – 17:00 uur waarin je van harte welkom bent.
Krijg ik nog wel een vergoeding van mijn zorgverzekeraar nu ik online klant ben bij Mijn Schoonenberg?
Antwoord
Afhankelijk van je zorgverzekeraar en polis heb je recht op vergoeding. Ongeacht of je een online klant bent.
Wat wordt er met HoorSupport bedoeld?
Antwoord
HoorSupport is het online ondersteuningsprogramma dat wij samen met de afdeling KNO van VUmc in Amsterdam hebben ontwikkeld om je te begeleiden bij het kiezen en wennen aan je nieuwe hoortoestellen. Het programma bestaat uit een HoorSupport® boek en HoorSupport® Digitaal. Het bevat nuttige tips en informatie voor jou én de mensen om je heen. Hiermee leer je je hoortoestellen zo goed mogelijk te gebruiken.
 
Meer informatie over HoorSupport
Hoe kan ik mij aanmelden voor Schoonenberg HoorSupport?
Antwoord
Je wordt aangemeld voor dit gratis programma via de winkel door je e-mailadres aan ons te geven.
Schoonenberg.nl gebruikt cookies, ook van derde partijen. Hiermee onderzoeken wij en derde partijen anoniem bezoekersgedrag om de website persoonlijker en klantvriendelijker te maken en onze marketing af te stemmen, ook buiten het Schoonenberg.nl domein. U geeft ons toestemming als u onze website verder bezoekt of op Ok drukt. Lees hier meer over onze cookies. Wil je meer lezen over cookies? Ga naar https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/cookies.